هالة سرحان متجوزة ايناس الدغيدي كلام - تصريحات مرتضى منصور فيديو

هالة سرحان وإيناس الدغيدي
تصريحات خطيرة جداً من المستشار مرتضي منصور تحدث فيها عن جواز هالة سرحان من إيناس الدغيدي, زواج هالة سرحان وإيناس الدغيدي.

إنتشر علي شبكة الإنترنت أحد الفيديوهات الخاصة بالمستشار مرتضي منصور الذى تناول فية الكثير, هذا الفيديو الذى إنتشر بسرعة البرق فى العديد من المواقع الإخبارية والمنتديات والذى تحدث فية مرتضي منصور عن الكثير من الامور التي تحدث فى مصر أدت الي ضرب الإقتصاد المصريى وإضعافة والإنحلال الأخلاقي داخل مصر, بسبب الكثير من الامور التي فعلها اعداء البلد  فى مصر, بينما تناول فى الفيديو المتداول علي الإنترنت وعبر موقع اليوتيوب, الفيديو الذى اكد فية زواج هالة سرحان من إيناس الدغيدي, جزء مما قالة فى الفيديو :

" وهالة سرحان اللى هربت من مصر وجابت بنات محترمات واديتهم فلوس علشان الحاجة محتاجين الميت جنيه علشان يطلعوا فى البرنامج علشان يقولوا ان بنات مصر بتطلع دعارة .. دعارة يا هالة ياللى متجوزة ايناس الدغيدى عيب احترمى نفسك وأقسم بالله لأفضحك .. شوفى فضيحتك انتى وهيا فى باريس علشان اللى بتعملوه ده عيب .. لابسة لى أفارول ده انتى طالعة من البلد هربانة "

كما يمكنك مشاهدة الفيديو الذى تحدث فية مرتض منصور عن زواج هالة سرحان من ايناس الدغيدي واتهام هالة سرحان بالسحاق هى وايناس الدغيدي, والكثير من الامور الاخري التي تحدث عنها منصور عبر الفيديو التالي :


هناك 4 تعليقات:

  1. واللة انى اخاف اللة وهو واحدة الا بيستر .. المفروض عليك يا استاذ مرتضى انتةراجل لك وضعك الاجتماعى لية تقول كدة حتى لو كنت شوفت بعينك المفروض تقوم بالستر .. وخير الخطائين التوابين.. مش كدة ولا اية عموما الكلام دة بيزعل ناس كتير لان بيوجد بنات على النت مافيش داعى ان احنا نكون سبب من اسباب هذا الانحراف .. وبعدين الا بيفضحة عبدة بيسترة ربة فى الاخر واحنا عاوزين ربنا يسترها معانا .. لان البلد مش ناقصة نحن واقفين فى مفترق الطرق .. ومافيش انسان كامل وماكامل الا النبى علية افضل الصلاة والسلام

    ردحذف
  2. منصور المطيرى11 يناير 2012 في 7:49 م

    الله يفضحكم فضحتونا ايه اللى بيحصل ده ياجماعه
    ربنا يسترنا دنيا واخره لااله الا الله محمد رسول (ص)
    يارب احفظ مصر من الفتن والفواحش امين امين امين

    ردحذف
  3. عيب يا اهل مصر يا ناس يا متعلمين حرام حرام اللى بيتقال دة وكل واحد ذنبة هو اللى مسؤول عنه احنا لم نتعود على افشاء الفواحش يااستاذ مرتضى يا رجل القانون قبل ما تلقى التهم جزافا لابد من التحقق بالادلة يعنى مكنش عندك كلام يطلع من فمك يعبر عن غضبك غير كدة خلاص الكلام خلص اناحزينة جدا على اللحظة اللى الواحد قرا فيها مثل هذا

    ردحذف

احصل يومياً على اخر الاخبار المصرية الاكثر أهمية فقط
ادخل اميلك هنا ليصلك جديد الاخبار بشكل يومى :

ستصلك رسالة عل الإميل يجب الضغط علي الرابط الموجود بها

للتفعيل
وليصلك أحدث الاخبار الساخنة لهذا اليوم