اسمع نجوم اف ام

استمع الى نجوم اف ام مباشرة بدون برامج . Nogoom FM Live
اسمع نجوم اف ام فهى من أشهر الاذاعات العربية على الاطلاق .
ومن أشهر برامج الاذاعة :
برنامج انا والنجوم وهواك الذى يقدمة اسامة منير وهو برنامج رائع جدا ,ومن أشهر البرامج العاطفية التى تتحدث عن الحب والرومانسية والمشاكل العاطفية .
برنامج انا والنجوم وهواك يقدمة اسامة منير ويذاع يومى الأحد والثلاثاء من كل اسبوع الساعة 12 بعد منتصف الليل .
للاشتراك فى برنامج انا والنجوم وهواك الاتصال على :
تـــ : 38555022
SMS : 6162
ويمكنك ارسال رسالة الى برنامج انا والنجوم وهواك لاسامة منير ,يمكنك ذلك على الاميل التالى :
Hawak@NileRadioProduction.com
الاستماع الى نجوم اف ام بث مباشر وبجودة عالية




انتظر قليلا وسيتم تشغيل الاذاعة اتوماتيكيا

نرجوا ان تستمتعو معنا باذاعة نجوم اف ام ..
البث البديل فى حالة توقف الارسال لاسباب خارجة عن ارادتنا ...يمكنك متاعبة الاذاعة من هنــــــــا .
اضف هذة الصفحة للمفضلة لسهولة العودة اليها لاحقا .

هناك 10 تعليقات:

  1. نجوم اف ام بجد الاذاعة دى اذاعة من الاخر وبرامجها برامج جامد جدااااااا
    انا من المتابعين الدائمين من اذاعة نجوم اف ام البرنامج بتاع حبيب قلبى اسامة منير انا والنجوم وهواك بجد بموت فيك يا اسامة شكر ا يا جماعة على الاذاعة الهايلة دى ...
    وعلى فكرة بثها هنا جاااااااااااامد شكرا ليكوووووو
    وتحياتى ليك يا اسامة منير ومستنك يوم الحد الجاى..

    ردحذف
  2. انا عايز اسمع راديو نجوم اف ام حرام عليكو الاذاعة بتطقعط برنامج اسامة هيخلص بليز ظبطو بث الاذاعة

    ردحذف
  3. الله ينور على الاذاعه بجد جميله جدا وشكرا لكل من ساهم فى تشغلها

    ردحذف
  4. ماى نيم ممدوح الغندور
    ميد اين شاينا
    تقفيل مصرى
    و نجوم اف ام هيا حياتى
    حبيبى يا يونس

    ردحذف
  5. ياخوانى المصرين ادوللريس فرصة ويريت نجوم اف ام توصلها لكل الناس الى بيسمعوها

    ردحذف
  6. هى ليه مش عايزه تشتغل مممممممم

    ردحذف
  7. انت ليه يا اسامه ما بتقرئش التعليقوالله حراااااام عليك

    ردحذف
  8. والله انا بحبك اوووووووووووي يا اسامه وبحب كل اصحاب وبحبك اوووووووووووي يا هبه انا عاصم وربنا يحفظلنا مصرنا الغاليه لنا ان شاء الله اميييييييييين يارب العالمين

    ردحذف
  9. انا بعشق احمد يونس

    ردحذف
  10. انا نفسي اكلمك يا اسامة علشان حاسة انك هتفدني بجد

    ردحذف

احصل يومياً على اخر الاخبار المصرية الاكثر أهمية فقط
ادخل اميلك هنا ليصلك جديد الاخبار بشكل يومى :

ستصلك رسالة عل الإميل يجب الضغط علي الرابط الموجود بها

للتفعيل
وليصلك أحدث الاخبار الساخنة لهذا اليوم