اسمع راديو محطة مصر مباشر

استمع الى راديو محطة مصر بث مباشر ....
اذاعة محطة مصر شبابية جديدة , وهى خاصة بالفنان اسامة منير ..
راديو محطة مصر اذاعة شبابية,مالكها الاعلامى الشهير اسامة منير .
اذاعة محطة مصر تذاع فقط على الانترنت وليس لها ترد على الرديو العادى .
يوجد بالآذاعة : اجدد الاغاني العربية ويمكنك عزيزى الزائر الاستماع الى راديو محطة مصرهنا على الموقع أو على الموقع الرسمى للاذاعة :
محطة مصر عيش جو مصر
اسمع راديو محطة مصر بث مباشر

نأسف الاذاعة متوقفة لفترة على أمل أن يعود البث مجدداً

هناك 46 تعليقًا:

  1. اذاعة محطة مصر بجد اذاعة جمدة لكل شباب مصر
    اذاعة محطة مصر عيش جو مصر اغانيها بجد جااااااااامدة
    شكرااااا كتير

    ردحذف
  2. اية الحلاوة دى
    دا انتا اهو ظبط المدونة جامد
    و شكرا على الرديو يا باشا

    ردحذف
  3. مشكوووووووور على اذاعة راديو محطة مصر ..انا بموت فى الاذاعة دى
    شكرا ليكم

    ردحذف
  4. اهلا يا احلى اذاعة و بالنجم الاعلامى الكبير اسامة منير بس المحطة مش شغالة بقالها فترة لية ارجوكو انا بحمها اوى و نفسى اسمعها

    ردحذف
  5. تم معالجة البث الاذاعة الان تعمل بجودة عالية ..
    ارجو ان تستمعوا معنا ببث مباشر لاذاعة وراديو محطة مصر ...

    ردحذف
  6. الله عليك يهيما يجامد ، المدونة جامدة والازاعة شغالة تمام ، وياريت لو تحط اى ازاعة بتجيب اغانى قديمة يبقا تمام يمان .

    ردحذف
  7. يااحلى اذاعة فى الدنيا و اللة و اللة الاذاعة مش شغالة مش عارفة لية يا ريت الاذاعة تشتغل من جديد لانى حاسة بجد ان شئ ناقصنى

    ردحذف
  8. الاذاعة تعمل وبجودة عالية غير مسبوقة على الاطلاق .
    يتم التحديث ومراجعة الاذاعة يوميا لانها من اهم الاذاعات .
    نصائح :
    تأكد من سرعة اتصالك بالانترنت .
    تأكد من تسطيب برنامج mediaplayer لان الاذاعة تعمل على هذا البرنامج بشكل افضل .
    نرجو ان تستمتعوا معنا براديو محطة مصر

    ردحذف
  9. يا احلى اذاعة انتو فين و مش عارفة اسمع الاذاعة مع ان انا عندى جميع الاذاعات شغالة و محملة عندى البرنامج التشغيل ارجوكو الرد

    ردحذف
  10. begad eza3ah nag7ah gedan we mehawena elghorbah 3alina we 7asen en e7na fe masr

    ردحذف
  11. كريم الحسيني30 مارس 2010 في 2:23 ص

    اذاعه جميله جداا

    ردحذف
  12. مش شغاله
    ليه
    انا عايزه اسمع الاذاعه انا سمعه جامده

    ردحذف
  13. الاذاعه دي انا بموت فيها
    بس مش شغاله مش عااارف
    ليه
    ياااااريت لو في حل

    ردحذف
  14. فعلا الاذاع رررررررررروعة بس الاغانى بتكرر كتير
    وكمان مش شغاله

    ردحذف
  15. اسمع راديو محطة مصر

    برامج اغاني نقاشات حوارات تمتع مع المحطة راديو محطة مصر

    عيش جو مصر مع راديو محطة مصر وعيش حياتك مع عرب فور داي

    راديو محطة مصر عيش جو مصر

    http://3arab4day.com/radio.htm

    ردحذف
  16. ازيك يااحمد انا نفسى اسمع نانسى بليز

    ردحذف
  17. برنسيس الرومانسية30 مايو 2010 في 12:26 ص

    الفنان اسامة منير حد رائع جدااااااااااااا
    انا شخصبا بحترمه جدا جدا جدااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  18. احلي و ارق اداعة

    ردحذف
  19. اجمل من fm من غير برامج

    ردحذف
  20. كيف ارسل رسالةلراديو محطة مصر من الانترنت اللى عارف يقولى بسرعة

    ردحذف
  21. انا بحب المحطه كتير اوووى وكل يوم بسمعها مبرووووووووووك ويارب تستمر

    ردحذف
  22. انا مش عارفة فين شات محطة مصر

    ردحذف
  23. محطة مصر جامدة موووووووووووووووووووت

    ردحذف
  24. محطة مصر جامده اخر حاجه

    ردحذف
  25. بصراحة راديو مصر جامد اخر حاجة وبرنامج قلب الليل وانا بحب اسامة منير قوى

    ردحذف
  26. انا بحب اسامة منير

    ردحذف
  27. كل سنه وانتم طيبين يا احلى راديو محطه مصر

    ردحذف
  28. كل عام وانتم بخير وبأمسي ع الاستاذ اسامة منير

    ردحذف
  29. بجد الراديو ده جامد جدا
    وشكرا

    ردحذف
  30. الموقع مش شغل بتاع محطه مصر

    ردحذف
  31. فراشه الفرعون العاشق22 سبتمبر 2010 في 2:05 ص

    انا بحب اذاعة محطة مصر كتير وبدوام التوفيق

    ردحذف
  32. انابعشق الاذعةوالدردشة يرت اكون عضو فيها يا باشا

    ردحذف
  33. انا نانى بجد بحيكو على الرديو الجامد دة ونفسى فى سونج ساعات بشتاق محمد فؤاد وسونج ياليلة العيد وبجد انتى مذيعة جامدة موووووووت نودى صلاح وعيزة ااقول لبابا كل سنة وانتا طيب ولحسين الجندى اخويا ولدودو صحبتى ثانكس احلا راديو

    ردحذف
  34. صباح الخير ممكن حد يقولى الاذاعه شاغله ولا لا ولو شاغله اشغلها ازاى

    ردحذف
  35. صباح الخير انا(اسلام)انا بحب الازاعه قوى وكمان الدردشه

    ردحذف
  36. هى لية القناة متوقفة عن البث

    ردحذف
  37. الراديو حلو كتير

    ردحذف
  38. المحطه جامده اخر 4 حاجات

    ردحذف
  39. راديو ميدان التحرير .... راديو كل مصر

    هو راديو من أجلك كل المستمعين فى مصر و الوطن العربى. نشأء من وحى من الثوره المصريه المباركة يوم 25 يناير.نشأء كوسيلة للدعم الروحى و المعنوى الى الثائرين و تحفيذهم على الاستمرار فى الثورة المباركة. نحن مجموعة من الشباب و الفنانين و النشطين السياسيين و رجال الأعمال الذين تحمسوا للفكرة و يبذلون قصارى جهدهم

    راديو التحرير ليس فقط للشباب و لكنه قائم من أحل كل طوائف الشعب و طبقاته و جميع مشاكله
    سنحرص دائما على ارضاء كافة الأذواق, و ستجدوا معنا أحدث الأغانى بدون اعلانات او برامج غير هادفة. فأى برنامج سيكون دائما له علاقة بالمجتمع و مشاكله او ما نتمناه لمصرنا الحبيبة

    نحرص دائما على التواصل مع كل مستمعينا , ونهتم بأى طلبات لكم

    نرجو نشر الراديو فى موقعكم
    contact us:



    info@radioeltahrir.com


    اول اذاعة خاصة بثورة 25 يناير على الانترنت
    Radio Medan El-Tahrir
    راديو ميدان التحرير
    راديو التحرير
    Tahrir Radio

    ردحذف
  40. الاذاعه مش شغاله ليه

    ردحذف
  41. ياريت اغرف الاذاعه مش شغاله لية الموقع دخل علية موقع تانى

    ردحذف
  42. بجد احلى اذاعة على النت انا اتمنا انها ترجع بقوة وكل عام وانتم بخيــر شكرا

    ردحذف
  43. الارسال زى الزفت عمال اشغله مش راضى

    ردحذف
  44. يارب تعرفو تظبطو الارسال علشان اتخنقت

    ردحذف
  45. اى حد يمسك المهم الاقى شغل احنا زهقنا

    ردحذف
  46. الله معك يادكتور مرسى














    مصرى من ليبيا

    ردحذف

احصل يومياً على اخر الاخبار المصرية الاكثر أهمية فقط
ادخل اميلك هنا ليصلك جديد الاخبار بشكل يومى :

ستصلك رسالة عل الإميل يجب الضغط علي الرابط الموجود بها

للتفعيل
وليصلك أحدث الاخبار الساخنة لهذا اليوم