اعتداء الجيش على فتاة وجعلها تتعري - الفتاة التي إعتدي عليها الجيش وعراها

الفتاة التي إعتدي عليها الجيش
بالفيديو الفتاة التي إعتدى عليها الجيش أمام مجلس الوزراء.
قوات الجيش تعتدي على فتاة متظاهرة وتجردها من ملابسها فى مظاهرات أمس أمام مجلس الوزراء, وحتي الان المظاهرات مازالت مستمرة والتراشف بالحجارة هو الخيار الوحيد لدي المتظاهرين إثر تعرض قوات الجيش لهم.
الخبر الذى أثار حفيظة صحف العالم اليوم ,حيث تصدر الخبر أغلب الصحف العالمية اليوم للصورة المرفقة فى هذا المقال الإخباري على اليسار ,حيث تعتدي قوات الجيش على فتاة وتجردها من ملابسها , لتظهر الصورة مانشيت للاغلب الصحف العالمية.
أثارت الجدل بطريقة غير عادية حيث تناول الخبر العديد من الصحف الإخبارية العالمية وكذلك العربية, فى حين الجيش حتي الان لم يصدر منة أى تصريح بهذا الشأن.
وهناك فيديو يظهر جقيقة ما حدث للفتاة التي إعتدي عليها الجيش وجردها من ملابسها ,حيث يظهر الفيديو قوات الجيش وهى تلاحق المتظاهرين, ففر الكثير بينما سقطت تلك الفتاة هى واحد الشبان على الأرض مما دفع قوات الجيش الى الإنهيال عليهم بالضرب العصي والاقدام وتوافد العشرات من رجال الجيش ليضربوا الفتاة ضرباً مبرحاً, هى والشاب الاخر.
فى حين يظهر الفيديو والصورة إحد الجنود وهو يجرد الفتاة من ملابسها كما فى الصورة الموجود علي اليسار ,إلا أننا قمنا بشطب اللقطات العارية منها فعذراً.
يمكنك مشاهدة الفيديو الذى إعتدي فية الجيش على فتاة من المتظاهرين وعراها الفيديو الذى اثار الجدل خلال الساعات الماضية والذى إنتشر بسرعة البرق بين الصحف والمواقع الإخبارية :

بخصوص الفيديو السابق لم يصدر أي تصريح من المجلس الأعلي للقوات المسلحة بهذا الصدد خاصة ويظهر فى الفيديو التعامل الهمجي تماماً مع المتظاهرين والإعتداء عليهم بوحشية غير عادية.

هناك 31 تعليقًا:

  1. البنت التى اعتدي عليها الجيش دى تستاهل اكتر من كدا اية الوداها المظاهرات..

    ردحذف
  2. فى بنت تلبس عباية على اللحم واحنا فى الشتاء
    اتقوووووووووووووو الله فى مصر

    ردحذف
  3. اللى كاتب قبلى احترم رايك انا قبل ما اشوف الفيديو كنت بقول زى حضرتك بس بعد ما شوفته لا بجد ما ينفعش اللى هما عملوه فى البنت دى مهما ان كانت بنت ان حسيت انهم بيضربوا فى حيوان مش انسان اسفه بس ده تخلف

    ردحذف
  4. كفاية ياعمال امريكا طز فيكى ياامريكا وطز فيكى يااسرائيل مقولة منى لى الاايدى الخارخية مش هنول ولا هنعيد اسرئيلا حلمها بعيض جشنا يا جشنا يا حمى الثورة اوعى تقبل اى منورة

    ردحذف
  5. اى بنت او شاب يروح يخرب فى البلد يستاهل اكتر من كده وهو الجانى على نفسه

    ردحذف
  6. بصراحة دى بنت محترفة وتصوير دقيق جدا ومعمول حسابة انها راحة تعمل كدة
    شوفوا الفيديوا واحكموا بنفسيكم ان كان متعمد من الفتاه ام لا
    وبعدين فية وحدة منتقبة تلبس عباية بكباسين على اللحم وكمان لابسة برا" سنتيان كدة على اللحم " وبعدين فى الشتا كمان والجو بارد "" وكمان عارفة انة فية خراطيم ماء بتصب على البلطجية دول " يا جماعة حكموا ضميركم يا اعلام يا فاشل
    انشر يا عم انا خلاص زهقت والله
    يوسف عادل

    ردحذف
  7. البنت دى تسأل نفسها هى عملت ايه وصلت الجنود دول لكدة وبعدين هو احنا فى الصيف ولاايه دى قاصدة تعمل كدة وتستفز الجيش عشان تتصور كدة ربنا يخدها هى واللى زيها

    ردحذف
  8. لما دي فضيحة الجيش وسرقة الحديد بتاع بوابة مجلس الوزره يبق ايه ارتاحو شويه 30 سنه بتكلوا على قفاكوم ودلوقتي خلاص الحريه مسكاكوم سيبو البلد تمشي شويه في ناس مشلقيه تاكول لوثار مش حيخلوا فيها اخضر وليابس من شاب بيكره التخريب

    ردحذف
  9. نفسى اقول ان من حق القوات المسلحة استخدام وعمل ماتشاء فى سبيل حماية البلد
    لكن حتى الفيديو من الممكن اختلاقة فمن السهل الحصول على اللبس العسكرى ومن السهل تطوع الفتاة لتمثيل المشهد طالما هتحصل فلوس وشهرة لو مثلت فى التلفيزيون مش هتوصل للشهرة دى وشكرا للقراء

    ردحذف
  10. دى والعياذ باللة ربنا يستر من اياهم دى رايحة مظاهرة واكيد مدام وطنية وفى الصفوف الامامية اكيد بتبات فى الخيام والباقى معروف زززز

    ردحذف
  11. كل الشعب المصرى يؤيد الجيش المصرى العضيم رغم انف الحاقدين و الخائنين

    ردحذف
  12. مهما حاولتو حنفضل نحب جيش مصر العضيم حتى الممات

    ردحذف
  13. ارجو من كل عشاق مصر حذف الفديوهات المفبركة التى تسىء للجيش المصرى العضيم لأننا مهما حاولتو لن و لن نصدقها

    ردحذف
  14. الا لعنة الله عليكم يااشباه الرجال ولستم برجالوالله لو انها مجندة اسرائيلية لمسحت الارض بكرامتكم وما رفعتم رؤؤسكم يا انذال ياشباه الرجال ولستم برجال يامن ماتت النخوة في عروقكم وماتت الكرامة من رؤؤسكم
    عار عليكم ياأجنادمبارك عار عليكم عار عار عار عار والله لوان امهاتكم حراءر المسلمين ماستقبلتكم اليوم ولرجمتكم بالصرامي

    ردحذف
  15. فيديو وسخ واللى عرضه اوسخ لانه مش بيحب البلد ومش ابن البلد دى لان دول مش شباب 25 يناير ودول مستاجرين وانتم اولهم اكيد هذا الموقع مدوفع ثمنه وثمنه وسخ وشكرا

    ردحذف
  16. شكراً على التعليق الأخير, والإتهام اللواضح للموقع وسب إدارة الموقع ..
    ننوة عزيزي الى أننا نعرض الحقيقة كما نجدها, ونوفر ما يبحث عنة مستخدمي الإنترنت فى مصر لا أكثر, ونسعى جاهدين بشكل يومي لتغطية الاحداث لتوفير المعلومات والاخبار بشكل غير مسبوق.
    وللعلم نحن ضد اى مظاهرات فى الوقت الحالى حتى إنتهاء الإنتخابات البرلمانية.
    شكراً لتعليقك..

    ردحذف
  17. كل ما رايناه وسمعناه لا نعلم له تفسير كل قناة بتقول كلام وبتنشر صور والحقيقة تاهت لكن كل ما نرجوه ليه منصبرش شوية ونديلهم فرصة يمكن الاوضاع تتصلح يعنى نفسى افهم ايه اهمية الاعتصام هذه الايام احنا كده بندى فرصة فعلا لكل من هو نفسه ضعيفة انه يندس وسط المعتصمين علشان يولعوا فى البلد والله حرام الى بيحصل فى البلد مصر ماتستهلش مننا كده

    ردحذف
  18. اه والله كل قناة بتقؤل كلام على رايك والفتاه دى "البنت اللى تم تصوير أن الجيش يعتدى عليها ويخلع ملابسها هى:

    غادة كمال أحمد عبدالخالق، الصيدلانية والناشطة السياسية بحركة 6 أبريل تبلغ من العمر 28 سنة ..
    كده بقى احنا عرفنا ليه البنت دى بالذات اتصورت من 4 زوايا مختلفة فى نفس الوقت ..
    مش هي دي اللي كانت نايمه مع شباب في خيمه واحده امال زعلانين ليه ؟!!!"

    *إلى كل من يشبه العاهرات بإحدى نساء الإسلام الطاهرات مثل أسماء بنت زيد .. فلتعلموا أن أسماء بنت زيد لم تنزل لتحارب جيش المسلمين، وإنما نزلت لتحارب جيش الكفار ..
    أسماء بنت زيد لم تنزل إلى ميدان المعركة مرتدية عباءة على اللحم بأزرار من الأمام ولا ترتدى أسفلها شئ فى عز البرودة الشديدة ..
    أسماء بنت زيد أطاعت قول الله ورسوله -عليه الصلاة والسلام- أنه إذا تواجه مسلمان بالسلاح فكلاهما فى النار ،، ولهذا لم تقاتل سوى الكفار فقط ..
    للأسف الشديد الخدعة محترفة وتم تنفيذها بدقة عالية .. فتاة من كوادر حركة 6 إبريل تذهب إلى الصفوف الأمامية لمواجهة الجيش وجنوده ولا ترتدى أى شئ تحت عباءة خفيفة فضفاضة وأزرارها من الأمام ،، بحيث أن مع أى جذب مهما كان بسيط تنخلع فوراً عنها رداءها الذى لا يستر .. وفى نفس الوقت نجد فرق تصوير محترفة جاهزة لتصوير فتاة 6 إبريل من عدة زوايا مختلفة .. صور وفيديو !!!
    ولم يكلف شخص نفسه أن يفكر لماذا تنزل فتاة إلى مظاهرات بعباءة على اللحم وبـ "كباسين" من الأمام ،، والأغرب أنها ترتدى G-string !!!!!!!!!!!!!!!!!
    هل توجد أى فتاة مصرية محجبة أو منتقبة .. تعلم دينها الصحيح .. وتصون ربها وقرآنها .. تنزل من بيتها بعباءة على اللحم ؟!!!!!!
    لم نر هذا لا بين بناتنا ولا نساءنا ولا حدث أمامنا ولا فى عهود آبائنا وأجدادنا ..
    وفجأة بقدرة قادر تم اختزال كل مصائب مصر فى صورة لفتاة 6 إبريل وهى تتعرى وتطبق الفخ على الجنود "الغلابة" ،، ورغم أن أحدهم أدرك الخدعة فوراً وقام بتغطيتها ،، إلا أن كل هذا لا يهم .. المهم هو شرف فتاة 6 إبريل التى تعمدت النزول للشارع عارية !!!!!!
    وتم التغطية كل الفيديوهات التى تكشف المتمردين متلبسين يقومون بإحراق كل شئ ويهجمون على الجيش بأسلحة وبقنابل ،، من أجل تلك الصورة !!!
    ونسى الجميع ماهو سبب الاعتصام ..
    ونسى الجميع أن المتمردين يرغبون فى إفساد الانتخابات بأى شكل ..
    ونسى الجميع مخططات عمر عفيفى وقادة المتمردين عن اقتحام مجلس الشعب وماسبيرو ..
    ونسى الجميع أن هناك مخططاً لتقسيم أراضى مصر ..
    ونسى الجميع قنابل المولوتوف التى يتم تصنيعها فى ميدان التحرير ومصورة بالفيديو وبالبث الحى المباشر ،، والمتمردون يلقونها على الجيش والشرطة وعلى المبانى الحيوية ..
    ونسى الجميع الأزمة الاقتصادية الطاحنة وإفلاس الشركات وتسريح العاملين ..
    وأصبح الأمر الوحيد المهم الآن هو شرف فتاة نزلت من بيتها عارية !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ورغم أن كل التقارير الطبية أثبتت بما لا يدع مجالاً للشك أن الطالب والشيخ الذين تم اغتيالهم ،، تم اغتيالهم بمسدس من مسافة قريبة جداً ومن أسفل لأعلى .. إلا أننا نجد من هو ما زال هائماً كالدواب ويتهم الجيش بقتلهم !!!!!
    ونجد من يضعون صورة الشيخ عماد -رحمة الله عليه- يتهمون الجيش بإغتياله ،، رغم أن زوجته قالت وأعلنت أن من اغتاله هو أحد المتظاهرين !!! ورغم كل هذا لا يصدقون كلامها ولا يصدقون الطب ويصدقون أضغاث أحلامهم الفاسدة !!!!

    يالها من مهزلة ..
    والله لا أعلم ماهية تركيبة عقول الدواب الذين يسقطون كالنعاج التائهة فى مثل تلك المخططات ،، التى يدركها كل دارس وكل عالم بتاريخ الأمة ..

    نطالب المجلس الأعلى للقوات المسلحة المصرية فوراً أن يقوم بالكشف عن رؤوس الأفاعى ،، وأن يقدمهم إلى محاكمات علنية عاجلة .. إن ضاعت مصر بسبب تهاونكم فى كشف الحقائق للعامة، فتتحملون أنتم -ولا أحد غيركم- الوزر ..
    اكشفوا فوراً عن حقائق التمويلات الأجنبية وعن قيادات الخلايا الإرهابية المسلحة فى التحرير ،، وصدقوا أنكم وقتما تكشفون الحقائق بالأدلة والمستندات فسيدعمكم ويحارب معكم أكثر من 85 مليون مصرى على اختلاف مشاربهم ومذاهبهم وأديانهم ..

    حفظ الله مصر .. حفظ الله الشعب .. حفظ الله الجيش

    ردحذف
  19. تستاهل واللى ميحترمش نفسة ويخاف على البلد ويبقى لة مصالح شخصية على مصلحة البلد ...
    ياكل بالجزمة القديمة كمان -
    اسف .. بس دول ميجوش غير كدة

    ردحذف
  20. ماخلاص الحقيقة بانت علي الملاء وكان تصريح السيدوزيرالعدل واضح جدا وبانت كل حاجة والي كنا متوقعينة ظهر بجد انا بشكر نزاهة العدل والجيش والحكومة المصرية الي كشفت الحقيقة وتبين ان فية جواسيس بياخدو عمولات كبيرة للتخريب في مصر والبنت دي واحدة من ضمن الجواسيس لانة واضح جدانها بتمثل الوطنية

    ردحذف
  21. اتقو الله الفديو مفبرك هو فى عسكرى أومجند لابس كوتشى مش لابس بياده أيه أشمعنا هو ما الباقى لابس بياده حسبى الله ونعم الوكيل فى 6 إبليس تحققوا قبل ما تتكلموا وأصلا لوحصل ده فعلا تستاهل أيه اللى يوديها هناك

    ردحذف
  22. ايه ده انا نفسي اعرف الناس اللي بتسيء لمصر بلدهم ليه يعملوا كده يااااااااااااارب يااااااااااارب ارفع مقتدك وغضبك عنا ياكريم يامغيث اغثنا.اكيد البنت دي هي اللي استفزت العسكري انا بنت زيها خليني نزلت المظاهره وحصل نفس الموقف المفروض اني هاجري مش هاقف لعسكري اتخانق ربنا يحمي مصر والجيش المصري اللي حمينا احزرووووووووووا الفتنه

    ردحذف
  23. ارحمونا كفاية كدة تعبنا من الكدب سيبو البلد ترتاح شوية 12 شهر مش لقين ناكول ايه خلاص البنت دى المشكله ما كل يوم بتغتصب اكثر من الف بنت عشان الفوضة اللى فيه البلد سيبو الجيش يشوف شغله واحنا شباب حلوان مع الجيشششششششششششششششششششششششششششششششش حتى النهاية ابوسعيد

    ردحذف
  24. اريد انا فجله ومسؤل عن كل حرف اقوله وابعت رساله هامه فى غايه الخطوره للسيد المشير الموقر الذى يتولى حمايه هذهى البلاد وانا اكررها انى مسؤول عن كلامى هذا انا فجله يا ايها المشير قحه يا زوبرى

    ردحذف
  25. حسبى الله ونعم الوكيل فيك يالجيش المصرى على الظليم وياولاد الكلب اعتبرة اختك او مراتك او من اهليك ياعميتبن شكلوكم كلاب مصرية للى عملت كدة واولادكلاب حررررررررررررررررام الظلم يرجع تانى احنا مش عبيد احنا اسياد العالم ياولاد الكلب ياولاد الكلب

    ردحذف
  26. ياناس مصر هضيع حرام واللة اقتل يامشير انت الكلمة ليك انت ال حمانا من التدخل الاجنبى ريئيس شلنا ريس عايزين اية حرام واللة اشتغلوا وشوفوا مصالحتكم

    ردحذف
  27. حرام عليكم ياشعب يامصرى مصر هضيع اتقوا اللة ان حصل حاجة يوم 25القادم يبقى مصر ضاعت اتقوا اللة عايزن اية ريئيس شلنا ريس اشتغلوا وشفوا مصالحتكم عايزين فلوس على اية اشتغلوا هيدكوا فلوس هو فى حديجنى غير اما يتعب واللة حرام احنا بقينا ملطاشا لدول الاجنيبة وسهلة الدخول جدا هى على تكة حرام هنشحت بعد كدة اقتل يامشير انت المثل الاعلى لمصر وحمها انتوالفريق سامى عنان اية يعنى اما تقتلوا ملييييون احنا 90 مليون وشكر

    ردحذف
  28. ياناس مش اي حد يقولوكوا حاجة تصدقوها ديه حتى الصورة بتفضح نفسها وتبرأ الجيش هو في حد في الجيش بيلبس كوتشي حتى اللبس مختلف والخوذة كمان والبنت تستاهل تبقى تحتشم وهي نازله من بيتها مش تنزل عريانه هي عارفة ان المظاهرات بهدلة شغلوا دماغكوا بقى حرام البلد باظت

    ردحذف
  29. مش النساء التى ستصلح هال البلد ثم كيف لتلك الفتاه ان تنزل الشارع بملابس تكون مستعده بها لحفلة رقص خلاص الناس فهمت الالاعيب كويس العجب كل العجب لناس ترمى نفسها وتبيعها بالفلوس انما هم كالانعام او اضل سيبل

    ردحذف
  30. she shoud not go there if she was agood girl

    ردحذف

احصل يومياً على اخر الاخبار المصرية الاكثر أهمية فقط
ادخل اميلك هنا ليصلك جديد الاخبار بشكل يومى :

ستصلك رسالة عل الإميل يجب الضغط علي الرابط الموجود بها

للتفعيل
وليصلك أحدث الاخبار الساخنة لهذا اليوم